local news

COMMANDOS 2 & 3 – HD REMASTER DOUBLE PACK EST DÉSORMAIS DISPONIBLE !

Ce pack est maintenant disponible sur PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch et PC.

Recrues, tenez-vous prêts et préparez-vous pour un déploiement imminent ! L’éditeur Kalypso Media s’empare aujourd’hui des rayons avec la sortie de Commandos 2 & 3 HD Double Pack, développé par Raylight Games et Yippee! Entertainment.
Ce pack comprenant deux jeux cultes du genre, proposera aux joueurs l’opportunité de découvrir des versions remasterisées de ces opus. Prenez le contrôle d’un groupe d’élite de commandos alliés et aventurez-vous derrière les remparts ennemies sur les champs de bataille européens de la seconde guerre mondiale. Ils attendent tous vos ordres alors que vous mettez à l’épreuve vos connaissances tactiques afin de vous assurer la victoire.
Caractéristiques principales :

• Remanié en haute définition : Commandos 2 & 3 – HD Remaster Double Pack comprend des textures et des modèles 3D entièrement retravaillés, des commandes améliorées, une interface peaufinée et des tutoriels afin de faciliter la compréhension du gameplay.
  • Menez des Commandos intrépides : Des unités spéciales sous votre commandement : les bérets verts, les artificiers, les tireurs d'élite, les nageurs de combat, les espions et les voleurs sont des experts dans leur domaine et sont indispensables pour la réussite de votre mission
  • Revivez les campagnes emblématiques de la Seconde Guerre mondiale : Du camp d'entraînement aux 22 missions à risque, revivez l'Histoire et participez à son dénouement.

Ralliez vos troupes pour des parties multijoueurs : Défiez-vous dans les modes « Match à mort » et «  Capturez les drapeaux » de 2 à 8 joueurs, chacun proposant différentes conditions de victoire.

About the Kalypso Media Group
Celebrating its 12th year in the video games industry, the Kalypso Media Group is a privately owned, global, independent developer, marketer and publisher of interactive entertainment software with close to 100 employees worldwide, operating from seven offices across Germany, the United Kingdom and the United States.  Kalypso Media has also established a digital-first label called "Kasedo Games" and enjoys very strong global digital distribution through its Kalypso Media Digital subsidiary. Furthermore, the group owns two development studios – Realmforge and Gaming Minds – to secure a constant supply of high quality games, and works with multiple leading independent developers. In 2015, Kalypso Media Mobile was founded in Hamburg, Germany, to deliver great games for mobile devices.

Kalypso Media‘s titles include the critically acclaimed “Tropico” series, strong strategy game franchises like “Dungeons", "Port Royale" and "Sudden Strike", as well as action RPG games such as “Vikings – Wolves of Midgard”, among others. For 2018, “Railway Empire", "Shadows: Awakening" and "Project Highrise: Architect's Edition" have been released for all major platforms (PC, Xbox One, PS4, Switch) with "Tropico 6" releasing in 2019. Moreover, Kasedo Games has signed "Rise of Industry" and "Warhammer 40,000: Mechanicus" for digital distribution, and Kalypso Mobile has released “The Official BBC Earth Quiz", "Ski Jumping Pro" on all mobile devices and "Project Highrise" for tablet devices. A tablet version of "Tropico" was released in December 2018.

More information about the Kalypso Media Group is available at www.kalypsomedia.com.

About PLAION
PLAION is a leading independent developer and producer of games and entertainment products, with ten development studios and five publishing units based all over the world. Founded in 1994 as Koch Media, PLAION offers a unique breadth of services and solutions, dynamically growing its business to push ourselves and our partners to the forefront in all the segments we operate in.

PLAION runs a multi-label strategy, with fully owned publishing units, such as Deep Silver, Prime Matter, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally - as a global publishing partner - PLAION has formed long-term multinational publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, Focus Multimedia, Giants Software, Koei Tecmo, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, THQ Nordic, Tripwire, Warner Bros and many others.

With its parent company in Höfen, Austria - and the HQ in Munich, Germany - PLAION owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

PLAION owns ten game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL, USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham, UK), Fishlabs (Hamburg, DE), Warhorse Studios (Prague, CZ), Milestone (Milan, IT), Voxler (Paris, FR) , DigixArt (Montpellier, FR), Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów, PL), Free Radical Design (Nottingham, UK) and Vertigo Games (Rotterdam, Amsterdam, NL). Additionally, PLAION collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of PLAION is also PLAION PICTURES, a leading independent film distributor in Europe with a library of more than 1.400 titles. Further business operations include Sola Media, a sales agency and production company for family entertainment, Spotfilm Networx, a multi-channel streaming network, and a sub-label dedicated to Japanese animation.

PLAION also owns the leading video game merchandise company DPI Merchandising (Denver, Roseburg, USA and Munich, DE) and a Quality Assurance Facility in Olomouc, CZ.

PLAION is an Embracer Group company.