Eerste gameplaybeelden Kingdom Come: Deliverance II getoond

Pre-orders, gameplay-trailer en meer

Als onderdeel van Opening Night Live, onthulden Warhorse Studios en PLAION tijdens Gamescom een nieuwe trailer van Kingdom Come: Deliverance II. Deze trailer biedt spelers een eerste blik op de gameplay. https://youtu.be/Cpf8QPTZc3U

De sneak-peak is een voorproefje op de full gameplay showcase trailer die zal verschijnen op woensdag 21 augustus om 09:00 uur, wanneer Gamescom de deuren voor het publiek opent. Deze uitgebreide trailer is morgen hier te bekijken: https://youtu.be/5VP6bjlger8

Daarnaast werd bekendgemaakt dat spelers de game nu kunnen pre-orderen via hun favoriete digitale winkel of fysieke retailer, waarvoor ze worden beloond met digitale content: de bonusmissie genaamd The Lion’s Crest.

Deze pre-order bonus verschijnt wereldwijd voor zowel de digitale als de fysieke versie van de game, en beloont spelers met de legendarische wapen- en pantserset van de beroemde Knight Brunswick. Houd vijanden op afstand met je speer, gebruik een dolk van dichtbij, hul jezelf in een complete set plaatpantser en versier je paard met een volledige caparison (beschermende en decoratieve stoffen). Tenslotte bevat deze set een Boheems wapenschild, met weelderige versieringen in bordeauxrood en goud - omdat niemand heeft gezegd dat je er niet stijlvol mag uitzien op het slagveld. En, zoals je van Warhorse Studios mag verwachten, is aan al dit fraais ook weer een speciale questline verbonden.

Kingdom Come: Deliverance II verschijnt 11 februari 2025. Spelers kunnen kiezen uit de volgende edities:

Kingdom Come: Deliverance II Standard Edition. Dit is de volledige game. Pre-order de game nu om de bonus-items van de Lion’s Crest te krijgen.

Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition. Het kroonjuweel van elke edelman – deze versie biedt alles voor een echte liefhebber of nieuwkomer in de serie. Het bevat de standaardeditie, de Expansion Pass en de Gallant Huntsman's Kit:

• Kingdom Come: Deliverance II Expansion Pass. Biedt toegang tot drie komende uitbreidingen en de ontgrendelbare bonuscontent, Shields of Seasons Passing, die vanaf de lancering beschikbaar is.
  • Gallant Huntsman’s Kit. Of je nu de pet van Sint Hubert draagt, pijlen vuurt met de kruisboog van Artemis of je stijlvol kleedt met de beroemde jachtjas van Nimrod, deze volledige outfit is een 'must have' voor elke beginnende jager.

Kingdom Come: Deliverance II Collector’s Edition. Het hoogst haalbare in de Kingdom Come: Deliverance II-beleving. Je krijgt alles van de Gold Edition, en daarbovenop een fantastisch beeld van Henry en zijn trouwe ros, Pebbles. Daarnaast omvat deze editie een exclusieve stoffen kaart met de stegen van Kuttenberg, de emaille speldjesset Coats of Valor; de iconische Letter of Hope - die aan Sir Hans Capon werd toevertrouwd; en de verzamelkaartenset King's Rebels.

Over de game
Kingdom Come: Deliverance II is waar vervolg op het eerste deel, maar dan zo geschreven dat het perfect voor zowel nieuwkomers als fans is.

Kingdom Come: Deliverance werpt je wederom in de spannende wereld van het 15e-eeuwse Bohemen (Centraal Europa). Daar stap je in de schoenen van Henry, de standvastige zoon van een smid, die raakt verwikkeld in een aangrijpend verhaal over wraak, verraad en zelfontdekking.

In dit meeslepende vervolg trekken spelers door zorgvuldig vormgegeven middeleeuwse landschappen, van een eenvoudige smederij in een nederig dorpje tot de indrukwekkende hoven van koningen. Daarbij moeten spelers ook rekening houden met de verraderlijke stromingen van een koninkrijk dat door een burgeroorlog wordt verscheurd.

Ga met Henry op zoek naar verlossing en wraak in het  Bohemen van 1403 en onthoud: "Audentes fortuna iuvat!"

Kingdom Come: Deliverance II verschijnt op 11 februari 2025 voor pc, PlayStation 5 en Xbox Series S|X.

About Warhorse Studio

Warhorse was founded in 2011 by industry veterans Dan Vávra, creator of Mafia and Mafia 2, and Martin Klíma, formerly of ALTAR. Combined creativity of the experienced team gave birth to the Kingdom Come: Deliverance Saga - an open world, realistic, single player RPG set in medieval Czech Kingdom. Kingdom Come: Deliverance successfully released on 13 February 2018 for PC, PlayStation 4 and Xbox One and sold over 6 million copies.

Warhorse Studios is a PLAION company.

PLAION is a dynamic and diversified business in the global entertainment sector, masterfully crafting franchises that captivate audiences worldwide. Boasting a vast network of eight game development studios, fifteen regional publishing offices, three game publishing labels including Deep Silver, and PLAION PICTURES as an independent film publisher and distributor, the company extends its influence with merchandise production and expansive distribution capabilities across the globe.

Founded nearly three decades ago, PLAION has firmly established itself within the entertainment arena. With a diverse range of services and solutions, PLAION stands as the premier publishing partner for console and PC games across both physical and digital channels. Moreover, its strong foothold in the Virtual Reality (VR) domain highlights the company's commitment to varied gaming experiences.